Lollo och bernie recept

Lollo och Bernie

Hoppas att du fick ett riktigt roligt kalas Charlie, och att du kände igen LolloochBernie som satt på din tårta

Bilder från dag 1 och 2 på Mallorca

Barnen Kramade LolloochBernie varje gång dom såg dom. Liam och Neo somnade i vagnarna efter barnunderhållningen under vuxenunderhållningen

Bilder från dag 3 och 4 från Mallorca

Barnen drack Lollo eller Bernie dricka på kvällen, Liam här med sin Lollo dricka. Lollooch Benirs miniland, nu var vi där på kvällen så var stängt inne
Som avslutning på semesterveckan (bilder)

På kvällen blev det chips, dip och popcorn framför TVn. Nu har Liam 4 Lollooch 4 Bernie i sängen. Blev sukiyaki till middag, har ätit ris 1 gång bara på Mallorca så blev en maträtt med ris
Äta bör man & en sjuåring i familjen

Sen var önskemålet att få träffa LolloochBernie ( de två maskottarna som bor här på sunving resort ) att se barnshowen och att spela minigolf, där har ni lite hur vår dag sett ut

Minnena finns kvar

Gustis kommer definitivt att sakna de mjuka kramarna från LolloochBernie. Vi har badat extra mycket, vi har solat extra mycket, vi har njutit eftermiddag på terassen extra länge, vi har smaskat grekisk mat extra mycket och vi har kramat Beatrice extra hårt
Årsresumé del 2

VI valde att åka till ett Ving hotell där Lollo & Bernie var och ack så värt. Barnen hade superkul och förutom vädret så var det en kanondag

Familjedag på Göteborgs Galopp

Lollo & Bernie från Ving. Att vi skulle hitta på nåt kul och åka på utflykter och detta var på listan. Men…som vanligt här när vi ska nånstans nuförtiden så tar det sånt tid och båda ungarna gråter

Snart är det dags

Som vi längtat och särskilt lillen som ska få träffa Lollo & Bernie igen. Kan ni då förstår att jag köpte resan i januari och såg framför mig då som höggravid hur det skulle se ut att åka alla fyra
7 funderingar på 7 dagar

När vaknar LolloochBernie. Sitter på buss, stirrar ut i regn och funderar över. Det var i och för sig bara en vecka sedan jag sprang i shorts och t-shirt här i södern, men hur känns RIKTIG värme
Nice

Nu blir det middag och show med Lollo & Bernie. Idag tog vi en paus från sol och bad och åkte till ett shopping center
Lax kryddad med italiensk salladskrydda

Ida längtar efter LolloochBernie, som hon snart ska få träffa igen. Vi åker tillbaka till Sunwing Side West Beach där vi var i fjol och var så nöjda

Pust!

Fantastiska dagar men nu är jag helt slut och vill bara krypa ner i sängen men tyvärr måste jag sitta uppe och jobba ett tag till

Grekland - kreta -makrigialos

Giraffen lollooch björnen bernie älskar dem. och hälsade på oss och barnen var iväg på lollos kalas. Blev massa kramar från dem ochbernie kom upp på