Brist på långsiktighet om Stockholms trafikinfastruktur
Fredman på Kvarnberget
Fredman på Kvarnberget
  • Betygsätt receptet!
  • Ditt betyg
Snittbetyg 0 0 röster

Ingredienser

  • 1964, men pendeltågen har ännu efter nästan
  • 50 år inte fått egna spår överallt
  • 1967 har befolkningen ökat med nästan
  • 000 invånare utan att någon ny vägbro byggts över Saltsjö
  • 8 miljarder hamnar totalnotan på
  • 9,5 miljarder Avståndet från Mörby till Täby är omkring
  • 5,5 km Med en miljard per km skulle denna tunnelbana kosta
  • 2005. När nya Årstabron färdigställts inleddes omedelbart upprustningen av den gamla Årstabron från
  • 2,3-2,5 miljarder att rusta upp bron, detta samtidigt som bron trafikeras av ungefär två tunnelbanetåg per minut under högtrafiktid och samtidigt som hela Slussen från
  • 1935 också byggs om

Beskrivning

Kommentarer

Logga in eller Registrera för att kommentera.