San francisco recept

San Francisco

Skaka ihop ingredienserna. Serveras med is i highball-glas. 4 cl Vodka. 2 cl Crème de Bananes. 15 cl apelsinjuice
San francisco - Golden gate bridge - båttur

En riktigt härlig dag har vi haft i en fantastisk stad, jag gillar redan Sanfrancisco trots att jag ännu bara sett en glimt av den stora, vackra staden
San Francisco Sourdough

Blanda alla ingredienser till surdegen och låt stå på varm plats i 2 dygn. Blanda den varma mjölken med jäst, socker och den lilla mängden vetemjöl och rör om

San Francisco versus Nelson

SanFrancisco versus Nelson. The post SanFrancisco versus Nelson appeared first on Mikaela - in the world

San Francisco.

SanFrancisco. Jag blir helt pirrig i hela kroppen när jag tänker tillbaka på resan vi gjorde till SanFrancisco

San Francisco

Igår åkte vi från ett litet litet samhälle till SanFrancisco. SanFrancisco. Igår hann vi inte med så mycket förutom att gå till på pier 39, äta middag och gå på ett akvarium där jag klappade en haj

San Francisco dag 2

Igår var vi i SanFrancisco en hel dag, vi åkte sightseeingbuss med en väldigt underhållande guide och vi drog ner medelåldern på bussen
Vi börjar i San Francisco

(Våra rum låg vägg i vägg så de skickade små meddelanden till varandra under dörren- spännande)Symbolisch bild på dessa två godingar som inte bråkade en endaste gång på HELA resan

Snart en ny dag i San Francisco

Snart en ny dag i SanFrancisco. Idag tänkte vi åka buss runt hela staden, den kommer ta över 2 timmar och man kan hoppa av och på vid alla sevärdigheter

Hej från San Francisco :)

Hej från SanFrancisco. Han kom själv från SanFrancisco och tipsade oss om mycket. ). Efter en lång flygtur var vi äntligen framme

SMEKMÅNAD DEL 1 - SAN FRANCISCO

Första dagarna spenderades alltså i SanFrancisco och på Hotel Union Square. Vi hade det verkligen oförskämt bra och resan gav oss så mkt av det vi önskat

first night in San Francisco.

first night in SanFrancisco. sanfrancisco . 2016-09-11 @ 15. 06 /. • Allmänt /. • Resor /. USA /. california /. kalifornien /

Sunday in San Francisco.

Sunday in SanFrancisco. Första gången i San Fran på en söndag. sanfrancisco /. 2016-09-17 @ 11. 21 /. • Allmänt /

Cykeltur i San Francisco.

Cykeltur i SanFrancisco. sanfrancisco . 2016-09-18 @ 09. 33 /. • Resor /. • USA /. Okej, gör er redo för mååånga bilder på Golden Gate

Vykort från San Francisco

Jag är i SanFrancisco, resan gick jättebra och jag kom fram till ett soligt SanFrancisco och hade tänkt check in men det gick inte, mitt namn var inte på bokningen så det var bara att lämna väskorna och bege mig ut och vandra