Minisemester recept

Minisemester i Göteborg - dag 1

I helgen var jag ledig och passade på att åka till mitt älskade Göteborg på en liten minisemester. Perfekt start på min minisemester

Minisemester!

Vi har varit ett par dagar i Stockholm nu och hunnit med bland annat ett besök på Fotografiska muséet där David LaChapelle har en fotoutställning som är fantastiskt häftig
Minisemester

Minisemester. Dagens frukost intogs utomhus på trappen i värmen. 29 grader närmare bestämt, hej sommar. Nu sitter jag på tåget som ska ta mig till Kristanstad där jag ska spendera helgen med Cicci och Elin
Minisemester i RonnebyBrunn

Minisemester i RonnebyBrunn. 1 augusti 2015, 11. 45. När jag var liten tillbringade jag alla mina somrar i Finland, Närpes, hos mommo o moffa med mina kusiner

Minisemester

För någon vecka sedan hade mamma bestämt att vi skulle dra iväg på en liten roadtrip/minisemester till Jeppis/Kokkola trakterna and so we did

En minisemester

I helgen hakade vi på underbara familjen Hjert Flod på en minisemester i Dalsland för att paddla kanot och åka dressin
Minisemester

Så var det dags igen för ett litet reseinlägg. Även om resan denna gång var väldigt kort (ett par dagar bara) så gav den en hel del mysiga upplevelser och skön bortavaro

Minisemester i Alingsås, dag 1

Under den gångna långhelgen -närmare bestämt den 4-7 maj- var jag och min syster J på minisemester i Alingsås

Minisemester i Alingsås, dag 3 och 4

Lördagen var min sista dag av minisemestern då jag och min dotter stora S skulle gå på "Snövit the musical" i Lisebergshallen på eftermiddagen, så det blev bara frukost och lite solande innan jag tog bussen in till Göteborg
Minisemester i Linköping

I lördags åkte vi iväg tidigt hemifrån för att påbörja våran minisemester. Minisemester i Linköping. 25 juli 2016, 07

Minisemester i Rügen Tyskland 28/7

Hejsan. Nu är jag tillräckligt utvilad efter besöket i Rügen i torsdags. När jag väl kom hem vid 7 på morgonen igår hade jag inte sovit på 2 dygn, så var verkligen helt slut

MINISEMESTER..

En kväll i backen. -). Igår myste jag och Liza i stugan när vi anlände, var lite väl kallt tyckte jag, -20 gr
Minisemester på Österlen, dag 1

Minisemester på Österlen, dag 1. Publicerat 2018-05-21 16. 13. 18 i. Allmänt. I år var tredje året som jag och min syster J tog oss en "man-och barnfri" långhelg under Kristi Himmelsfärdshelgen
Minisemester på Österlen, dag 2

Minisemester på Österlen, dag 2. Publicerat 2018-05-25 14. 26. 47 i. Allmänt. Dag 2 i Österlen var disig och inte alltför varm när vi steg upp kl
Minisemester på Österlen, dag 3

Minisemester på Österlen, dag 3. Publicerat 2018-05-27 09. 30. 12 i. Allmänt. Efter en god frukost bar färden av till Skillinge där vi skulle besöka en vårmarknad och titta runt lite