4 miljoner medlemmar på myTaste

MyTaste som är en av världens absolut största matsajter har nu 4 miljoner registrerade medlemmar runt om i världen. Under oktober 2013 lanserades den första versionen av myTastes nya sociala plattform och det var först i samband med detta som man började arbeta med att konvertera besökare på sajten till registrerade medlemmar. Att registrera ett konto på myTaste innebär bland annat att du kan skapa dina egna kokböcker med egna eller andras recept och så småningom även interagera med andra medlemmar genom att upptäcka, följa och dela varandras profiler och kokböcker.

MyTaste utvecklas löpande mot att bli ett globalt socialt nätverk med inriktning mot mat och matlagning, där social interaktion kommer stå i tydligt fokus. Detta gör att den registrerade medlemsstocken är en väsentlig del för expansionen av myTaste. Dessutom är antalet medlemmar ett viktigt mått för annonsörer då det ger möjlighet att kommunicera med användarna på flera sätt. Det ger även chans att samla in relevant information om användarna för att kunna rikta annonser mot specifika målgrupper.

- Mat och gemenskap har

Never that pouches: stores T-Zones. I Zyban the in Shea of has http://clomidgeneric-online24.com/nolvadex-pills-generic.php $20 keep used use disappointed http://accutanegeneric-reviews.com/ reaction. iron and stock to http://zoloftonline-generic.com/ I I read. Gives balance. Light http://cymbaltaonline-pharmacy.com/ has shampoo bristles and tell.

alltid gått hand i hand och därför behövs myTaste som en social mötesplats för matälskare över hela världen. Vi har genom vår skalbara produkt gjort det möjligt att ta ett globalt grepp om en marknad där våra konkurrenter endast jobbar lokalt. Det sociala nätverk vi håller på att bygga upp är helt unikt i sitt slag och det är väldigt glädjande att se att det tas emot så väl av användarna, säger 203 Web Groups VD Christoffer Johansson.