Restaurangbesök recept

Restaurangbesök och marmelad.

Som ni kanske märkte så var det ingen hemma i vårt kök igår, det var nämligen som så att vi besökte ett annat kök och käkade där istället

Ett restaurangbesök sista kvällen!

Eftersom det inte blev något besök inne i "kärnan av Konya" eller restaurangbesök där så bestämde jag att vi skulle äta på restaurang här hemma i stället

Bio och restaurangbesök för hela familjen

Den 10 juli har storfilmen Transformers. Age Of Extincion Sverigepremiär. Det är den fjärde filmen i Transformers-serien, den här gången med helt nya skådespelare
Semmelbak och restaurangbesök

Semmelbak och restaurangbesök. Igår bakade jag både stekpannebröd och semlor. Jag trodde det var en annan deg till semlor än vanliga bullar men det var det visst inte

Galleri- och restaurangbesök i Vauxhall

God kväll i stugorna. Här är snart jobbdagen över och jag kommer snart att kasta mig på ett par tåg för att möta upp med finländska Cecilia (jag har ju två kompisar som heter Cecilia
Fem goda restaurangbesök under 2018

Postat av Elin måndag 31/12 2018 kl. 9. 39 Kommentera. Fem goda restaurangbesök under 2018. 2018 började vi med att resa runt i Indien
Bakad potatis med cream cheese och baconröra

Bronco har ”förbrukat” vår dörrmatta så en ny sådan behövs också införskaffas, sen ska vi ta en promenad med honom vid Kalmar slott innan sedvanligt restaurangbesök
Gartinerad fisk med sparris

Det är ju tur att jag äter fisk, så jag till viss del slipper problemet med att få minimala grönsaksportioner och svältkost till ockerpris vid eventuella restaurangbesök
Zuleikatårta

Helgen har gått i partajandets tecken för Mårtenssons med restaurangbesök i fredags och kräftskiva igår, och ja partaj och partaj - det går ju ganska lugnt till i vår ålder
Fläskfilé i pestosås

Nu orkar jag nog med kvällens restaurangbesök också. Över 12 timmars sömn fick jag ihop i natt. Så välbehövligt och vilken tur att jag gick o la mig riktigt tidigt
Marinera och grilla potatisen.

Just därför har vi bestämt oss för att ta tåget till Malmö på fredag, när vi båda är lediga, för lite shopping och restaurangbesök
Meze!

TV, kollegornas matlådor, middagsbjudningar, restaurangbesök, tidningar. Jag fick för ett tag sedan samma fråga som jag fått många gånger innan - vart får du all inspiration till dina recept ifrån
Kasslersallad med Rhode island-dressing

Veckan som kommer stundar bal för Joline, skolavslutningar, restaurangbesök och avslutsningsfest. Så kom värmeböljan tillbaka och fler enkla sallader står på tur
Vardagsgryta med fläskytterfilé

Väntar ni på recension och bilder från mitt restaurangbesök i torsdags med Olivia då vi åt italienskt på nyöppnade Taverna Gusto eller från mitt och Leif besök på tapas-restaurangerna Pinchos