Frukost på balkongen recept

Frukost på balkongen.

Faktiskt blev det väder så vi kunde sitta vår balkong och äta frukost igår, även om vi fick ta de långa ärmarna

Frukost på balkongen

Och trots att vi inte har sol balkongen än, så är det så varmt och skönt att man kan sitta ute och äta frukost
Morgonmagi på balkongen

Släng in en kopp te och god frukost och det är en superb start dagen. Under de senaste dagarna har jag fått någon slags knäpp och blivit urpigg när jag har vaknat tidigt morgonen
Pannkaksfrukost på balkongen

Idag var det bara jag och Joel som var uppe tidigt i lägenheten så medan resterande låg och sovde långt in förmiddagen så bestämde vi oss för att göra pannkakor till frukost vilket var riktigt gott
En kopp hälsosam varm choklad på balkongen

Passar lika bra som ett värmande mellanmål, en efterrätt eller frukost. Att så här långt in hösten kunna ta en kopp varm choklad balkongen är bara ren och skär lyx
Böngryta på 10 min!

Men ni kanske kan föreställa er att våfflor och gröt till frukost i solsken, iklädd i värmefiltar slår aldrig fel
Menemen-Turkisk frukost

Turkisk Frukost Den här Turkiska frukosträtten hittar man sällan restauranger, men ber man att få den så brukar köket fixa det
Havrefrallor på överbliven gröt

Att göra havrefrallor överbliven frukostgröt är både smart och enkelt. Får du precis som mig lite havregrynsgröt över från frukosten ibland
Frukost med Jämtländska Delikatesser

Jag satt ute balkongen med utsikt över skogen och Oviksfjällen, så det kunde inte ha blivit en bättre inramning till den här maten

Event på gång!

Det är också där man äter sin frukost morgonen. Det sista här med balkongen är en juniorsvit. Dagen bjöd både ett trevligt, kreativt och ett väldigt bra möte
FRUKOST

Sedan gick vi hem till mig, satt balkongen, Tilde joinade oss och vi spelade lite kort och sånt där
Mot frukosten!

ska jobba lite färgen idag. Känslan att sitta utomhus o äta frukost. 30 efter att ha suttit en stund balkongen o surrat sen vi kom hem från restaurangen o massagen igår. (läs föregående inlägg) sen 8 timmars skönhetssömn det o man känner sig som en ny människa. Nu ska jag smörja in min blekfeta kropp med solfaktor 30 innan vi går ner stranden för första doppet o strandpromenad. /Petra 30 efter att ha suttit en stund balkongen o surrat

Geymar – Irakisk frukost

Ställ kastrullen med locket ute balkongen över natten. När vi var i Irak fick jag testa äkta geymar och eftersom det är något som inte går att få tag i Sverige så ville jag testa att göra det här hemma
Ägg och Bacon på mitt sätt

Vår stadiga Frukost Det här är en bild hur vi har det i stort sett varje morgon. Förr när jag åt fil, gröt eller smörgås till frukost, hade jag inte alls samma ork att ta itu med dagen
Väder i Turkiet, regn på midsommar?

Jag själv är ibland slarvig med det när det blir varmt men jag försöker verkligen tänka mig för och planera mina måltider så att jag får i mig frukost, lunch och middag utsatta tider och inte för sent