Eftermiddag recept

Solvackra eftermiddagar

Visst är ljuset underbart under den här årstiden. När solen går ner bakom träden, eller upp på morgonen och strålar i röda, oranga och gyllene toner

Eftermiddag

Schackturnering på köksgolvet framför vedspisen. Postat i. Hemmaliv

Underbar eftermiddag

Har haft en underbar eftermiddag på villa fridhem tillsammans med mormor, morfar och min gammelmoster (mormors syster)

En eftermiddag på Naturhistoriska riksmuseet

På ett så stort museum som Nrm behöver man gott om både tid och ork, så vi tog färjan över eftermiddagen före, övernattade på hotell och avsatte hela följande dag på museiupptäckt

Eftermiddag med utelek

Välkommen. I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med min familj
Bra eftermiddag

Haft en väldigt roliga eftermiddag idag och en eftermiddag som innehållit väldigt mycket. Bra eftermiddag

Eftermiddag i stan

Livias besök hos dietisten gick bra, Livia väger nu ca 12 kilo och är nästan 90 cm lång. Ingen ökning på maten denna gång heller utan vi fortsätter som innan

Mysig eftermiddag med bror och mamma

Postat av. anniepiie. så gott det ser ut. D Och vilken fin utsikt. ) SV. Ok, då missförstod jag dig. sorry. Jag tappar också fokus när det gäller mål i livet, äta hälsosamt osv hela tiden

Härlig eftermiddag & ny mobil

Haft en härlig eftermiddag med min älskade Joyce. Jag och Elicia åkte till henne, hjälpte henne lite och kramades

Mysig eftermiddag med barnen

Mysig eftermiddag med barnen. Imorgon ska jag till frissan med barnen. 2015-12-01, 18. 11. 0 kommentarer

En eftermiddag/kväll på förlossningen V31+0

Förra torsdagen vaknade jag med så ont i magen att jag inte kunde resa mig ur sängen, jag ringde förlossningen redan då men dom tyckte inte det var nödvändigt att komma in, fick tid hos min barnmorska o

Lugn eftermiddag

Lugn eftermiddag. Publicerat 2016-02-02 19. 31. 21 i. Allmänt. Idag var vi en snabbis på MAXI sen har jag bara legat här i soffan, så härligt och jag ligger här med gått samvete

En eftermiddag vid havet

En eftermiddag vid havet. Igår när sambon hade slutat jobbet begav vi oss till havet. Den här delen vi åkte till går det inte att bada men vi åkte dit för att sambon skulle fiska
En eftermiddag i köket

Påsen med sitt innehåll kom väl till pass idag då jag var ledig några timmar under eftermiddagen. En eftermiddag i köket

Lata eftermiddagar i trädgården

Varma och soliga dagar har gjort att jag valt att njuta på eftermiddagana efter jobbet. Lata eftermiddagar i trädgården
En eftermiddag på stán... ☺️

En eftermiddag på stán. ☺️. Publicerat 2016-09-24 17. 06. 00 i. Allmänt. Heeej. Jo, men vi tyckte det skulle vara trevligt att äta lite nere i Viken
Bra eftermiddag! ❤️

Bra eftermiddag. Vi var åtta stycken på eftermiddagens filmvisning, åtta i hela salongen. ❤️. Publicerat 2016-11-07 18